جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه jadid tarin sms haye asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh


خیالت همیشه هست اما امروز،
دلم خودت را خواست نه خیالت را


 اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh


هیس دلم را خوابانده ام تا بیدار نشده و بهانه ات را نگرفته برو


 عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh


خسته ام از این همه خواستن هایی که داشتن نمی شود

  

 اس ام اس سنگین
jadid tarin sms haye asheghaneh


 خسته ام...!
اما تحمل میکنم.
خدایا روزگارت با من واحساسم بد تا کرد


اس ام اس عاشقانه برای مادر
jadid tarin sms haye asheghaneh


مادر چه گرم دوستت دارم
همیشه در خیال من ز شعله گرمتر تویی


اس ام اس های عاشقانه و زیبا
jadid tarin sms haye asheghaneh


دلم کوچک است،کوچکتر از باغچه پشت پنجره،ولی آنقدر جا دارد که
برای عشقی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه


اس ام اس های سنگین
jadid tarin sms haye asheghaneh


مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم و پایان ندارم


اس ام اس های دلتنگی
jadid tarin sms haye asheghaneh


میشنوی؟
دیگر نفسم نمی آید
به دار کشیده مرا بغض نبودنت


اس ام اس تیکه دار و عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



 آهای زمستون  
حواست باشه که دور تو و تموم شاعرانه ها خط میکشم
اگر با آمدنت او حتی یک  سرفه کند


اس ام اس دل شکسته
jadid tarin sms haye asheghaneh


شکستگی رفع بلاست  
ولی باور نمی کند دلم


اس ام اس غمگین و تیکه دار
jadid tarin sms haye asheghaneh


بهت گفتم با دلم بازی نکن ببین
خرابش کردی دیگه عاشق نمیشه


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 93
jadid tarin sms haye asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد