جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار آبان 93 sms tike dar aban 93

اس ام اس تیکه دار


اس ام اس تیکه دار آبان 93
sms tike dar aban 93



بعضیا لازمه بهشون بفهمونی که :
اونایی که شما باهاشون میگردی   راه رفتنو از ما یاد گرفتن ، بله


اس ام اس تیکه دار آبان 94
sms tike dar aban 93



عزیزم واسه کسی دورویی کن
که حوصله همون یه روتَم داشته باشه


اس ام اس تیکه دار آبان 95
sms tike dar aban 93



ناراحت نشو اگه کسی یه نفر دیگه رو به تو ترجیح داد
چون تو نمیتونی یه میمون رو متقاعد کنی
که عسل شیرین تر از موزه

  

اس ام اس تیکه دار آبان 96
sms tike dar aban 93



چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم عاشق او

اس ام اس تیکه دار آبان 97
sms tike dar aban 93


تــو
انقـدر از هرزه ها دوستت دارم شنیدی
که
عاشـقانه های من
برایت گـزافه ای بیش نبـود

اس ام اس تیکه دار آبان 98
sms tike dar aban 93



اگه خواستی بری دو دل نباش
بگو  من زنگ میزنم آژانس بیاد

اس ام اس تیکه دار آبان 99
sms tike dar aban 93



بعضیام مثه هندزفــری میمونن
هارت و پورتشون فقط توگــوش ماست
وگرنه واسه بقیه صدای پشــه هم نیستن

اس ام اس تیکه دار آبان
sms tike dar aban 93



بعضیا رو اگه با پودر ۸ آنزیمم بشوری
لکه ی ننگشون از زندگی گذشتت پاک نمیشه

اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar aban 93


ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ  
ﺗﻮ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ

اس ام اس تیکه دار زیبا
sms tike dar aban 93


مهم نیست چند سالته  
وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی
بهت میگن  آدم

اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar aban 93


فک می کردم بهم خیانت کردی
ولی وقتی طرفو دیدم
فهمیدم جنایت کردی
اونم به خودت

اس ام اس تیکه دار فاز بالا
sms tike dar aban 93



من آنقدر دیوانه‌ام
که وقتی دورم میزنی
باز نگران تواَم
سرت گیج نرود


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar aban 93



آهای دوست من ؛
سگ ولگرد , هر عابری را چند قدم بدرقه می کند


اس ام اس تیکه دار و سنگین
sms tike dar aban 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد