جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشق شدن sms asheghaneh 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشق شدن
sms asheghaneh 93



برای عاشق شدن
یک بهانه کافی ست
برای عاشق ماندن
یک دنیا بهان


اس ام اس به سلامتی بارون
sms asheghaneh 93



به سلامتی بارون
به سلامتی بارون که معلوم نیست چند گیگ حافظه داره
که این همه خاطره توش ذخیره شده


اس ام اس صدای باران
sms asheghaneh 93



 صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند
 نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم!؟

  

اس ام اس تاریخی
sms asheghaneh 93



هیچکس نمیتواند خودش را با کوروش مقایسه کند
به همین دلیل من کتابم را درباره ی ایران و یونان نوشتم
تا هیچگاه کردار این دو ملت به فراموشی سپرده نشود


اس ام اس آرامش
sms asheghaneh 93



آرامش آنست که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست
لحظه هایتان آرام


اس ام اس مرگ و تنهایی
sms asheghaneh 93



سر خاک من
اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه
اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم
اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابتمو گرفته
اونی که سلام نمی کرد میاد برای خداحافظی
عجب روزیه اون روز


اس ام اس عاشقی
sms asheghaneh 93



جزیره ی کوچک دلم را به یمن آمدنت
چراغانی کردم
منتظرم بیایی و دلم را قربانی ات کنم
ولی بازهم بهانه آوردی
این قسمت : من از آب میترسم


اس ام اس دوستانه دلنشین
sms asheghaneh 93



هرکس در جهان آرزویی دارد :
یکی مال می خواهد، یکی افتخار و یکی زیبایی.
اما به نظر من، یک دوست حقیقی از تمام اینها بهتر است.


اس ام اس به سلامتی خنده دار
sms asheghaneh 93



ب سلامتی خودم ک ساکن طبقه ی اخر برج معرفتم
 اما با طبقه هم کفیا میپرم
تواضعم تو حلقتون


اس ام اس شعر نو
sms asheghaneh 95



در دل من چیزی است
مثل یک بیشه نور،
مثل خواب دم صبح و چنان بی تابم
که دلم می خواهد بدوم تا ته دشت
بروم تا سر کوه
دورها آوایی است
که مرا می خواند


اس ام اس تیکه دار
sms asheghaneh 94



اگه گذشته بهت زنگ زد بذار بره رو پیغامگیر
چون حرف تازه ای برای گفتن نداره


اس ام اس عاشق شدن
sms asheghaneh 93

نظرات 2 + ارسال نظر
سحرمممممممم پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

ســـــــــــــــــلام خیلی خوبه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی (احساس ما جونا)

علیزضا انزو چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

درمن گرگیست خسته ازنبردهای پی درپی برای زندگی ذرگوشه قاری نشسته وزخم هایش را میلیسد وای از روز انتقام همه را غار نشین خواهم کرد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد