جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و دردناک sms ghamgin

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



ای ابرها نبارید من دریا را به پایش ریختم برنگشت


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر میکنم
 
  

اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



خوشبختی چه اتفاق غم انگیزیست
وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



هی تـــــــو
 بــه خــیـالــت نـمـیـفـهـمـم یـواشکـی مــرا در خـاطـراتـت مـرور مـیـکـنـی؟
 کـــاش تـــو انــقــدر مــغــرور نــبــودی


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



به سلامتی همه اونایی که حالشون گرفته ولی می خندن تا حال بقیه گرفته نشه


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



چیزه زیادی نمیخواهم
فقط کمی گوش کنی
اندکی درک کنی  و از ته دل این جمله رو بگویی:
آرام باش! من کنارتم


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



نگاه کن
غروب که می شود
خاطرات
نبض مرا می گیرند
تو زنده می شوی و
من می میرم
ای زیباترین حس دنیا
حالا که دوری
 خیال و شب و تنهایی و باران
کدام یک مال من ؟


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



آنگاه که خنده بر لبانت میمرد / چون جمعه پاییز دلم میگیرد
دیروز به چشمان تو گفتم که برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin



گاهی یه جوری می شکننت که
وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه میشی
اما هر جا دلت شکست
 قبل از رفتن خودت جاروش کن
تا هر ناکسی منت دست های زخمیشو سرت نذاره


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد