جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پاییز sms jadid 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
پاییز
sms jadid 93



گاهی از چند رنگی پاییز بدم میاد
چون منو یاد چند رنگی بعضی از آدم ها می اندازه


اس ام اس خیانت
sms mehr

خیانت است
آنقدر که با یادت بودم
با خودت نبودم


اس ام اس از خود گذشتگی
sms aban



عشق از خود خواهی وخود پرستی ها گذشتن است
اما این سخن به معنای تبدیل شدن به دیگری نیست

  

اس ام اس انتظار زیبا
sms jadid 93



اونی که شبیه منه حالا پر پرواز شده واسه پریدنت
چینو چروک های صورتم رو ببین واسه اینه که خیلی وقته ندیدمت


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms jadid 93



آمدنش را حیران بنگرم یا رفتنش را مات بمانم
باد آورده را باد میبرد قبول اما
دلم را که باد نیاورده بود


اس ام اس دو نفره
sms jadid 93



پشت یه وانت بار نوشته بود:
ظرفیت دو نفر...
خودم و عشقم


اس ام اس سنگین و زیبا
sms jadid 93



گیرم که باخته ام
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند
یا از صفحه بازی بیرون کند
شوخی که نیست
من شـــــــــــــــاه بودم در این بازی


اس ام اس عشق
sms jadid 93



برقص ! گویا هرگزکسی تو را نمی بیند
عاشق شو! گویا هرگز کسی دلت را نشکسته است
و زندگی کن گویا بهشت همین اینجاست


اس ام اس عاشقانه پاییز
sms jadid 93



ایـن شــعرهـــا
بـــرونــد بــه جــهنّم
مــن فقــط دیــوانـه ی آن لحــظه ام
که قــــلب تو زیــــر ســـرم است


اس ام اس تیکه دار پاییز
sms jadid 93



من آنقدر دیوانه ام
که وقتى دورم میزنى،باز نگران توأم ک سرت گیج نرود


اس ام اس دوستانه
sms doostane 93



گفت : دوستت دارم
هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟
گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی


اس ام اس پاییز
sms jadid 93
نظرات 1 + ارسال نظر
Fataneh دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ب.ظ

بد نبود....میتونست بهتر و باحال ترم باشه....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد