جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ویژه عید غدیر

اس ام اس عید غدیر خم



اس ام اس ویژه عید غدیر


فرمود رسول قادر لم یزلی
در شان وصیّ خویش با صوت جلی
افضل بُوَد از طاعت کلّ ثقلین
یک ضربت روز خندق از دست علی
عید غدیر خم، عید ولایت مبارک باد

اس ام اس عید غدیر

جانا پر پروانه ما را بپذیر
عشق دل دیوانه ما را بپذیر
یک روز دگر مانده به پیمان غدیر
تبریک صمیمانه ما را بپذیر

ویژه عید غدیر

رود است علی ، پاک و زلال است و روان
کوه است علی که استوار است و گران
من رود ندیده ام چنین پابرجا
من کوه ندیده ام چنین در جریان

  

اس ام اس عید غدیر 93

از روز ازل به کائنات شور علی بود
بر روی زمین به کائنات نور علی بود
تنها هدف خلقت آدم به دو صورت
چشمان علی بود و علی بود و علی بود

اس ام اس عید غدیر زیبا

عمری است که دم به دم علی می گویم
در حال نشاط و غم، علی می گویم
یک عمر علی گفتم و ان شاالله
تا آخر عمر هم، علی می گویم
عید غدیر خم بر شما مبارک

اس ام اس مذهبی

موج یک حادثه در جان غدیر است امروز / و علی چهره ی تابان غدیر است امروز
عید غدیر خم، عید ولایت بر شما مبارک باد

اس ام اس برای عید غدیر

در عید غدیرخم بسی مسرورم / از نور جمال مرتضی مسحورم
امید که در حشر به ذکر صلوات / با حب علی خدا کند محشورم

شعر ویژه عید غدیر

در عید غدیر شاد و دست افشانم / مست از می ناب حضرت سبحانم
یاران همه در سماع و ذکر صلوات / خاموش نشستن این زمان نتوانم

اشعار ویژه عید غدیر

در عید غدیرخم چو پیمان بستند / تا آخر عمر عهدشان نشکستند
بر روح بلند پایمردان صلوات / لعنت به جماعتی که آن بگسستند

دوبیتی ویژه عید غدیر

از فرط گنه جهان ما شد تاریک / ای کاش خدا برای عرض تبریک
در عید غدیرخم به نور صلوات / عیدی بدهد فرج نماید نزدیک

شعر در مدح حضرت علی

یارب به حق غدیر و مولای غدیر / با دست علی ومرتضی دستم گیر
تا همره قدسیان فرستم صلوات / فریاد زنم ز فرط شادی تکبیر

اس ام اس ویژه عید غدیر 93

خورشید خجالت زده شد روز غدیر / در رشک رخ نبی و سیمای امیر
پس چهره برافروخت به ذکر صلوات / تفسیر بشد وگرنه آن دم تکویر

اس ام اس ویژه عید غدیر 94

آغاز علی بود و علی حُسن ختام / او اول و آخر است به دین اسلام
در عید غدیرخم فرستد صلوات / هر کس که و را علی ولی گشت و امام

اس ام اس ویژه عید غدیر 95
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد