جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی

اس ام اس زیبا



اس ام اس به سلامتی


به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری
ولی دیگه مال تو نیست

اس ام اس به سلامتی


سلامتی مادر
که وقتی غذا سر سفره کم بیاد
اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته
به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری

  

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی اونایی که
چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه
چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطره غروب پاییزه

اس ام اس به سلامتی


بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا “تومن”
چون هم تو هستی توش، هم من

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون
هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه

اس ام اس به سلامتی


سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن
آخرشم دق میدن مارو

اس ام اس به سلامتی


سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی

اس ام اس به سلامتی


بسلامتیه اون پسری که خواست آدم بشه
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت
همیشه پای یک زن در میان است

اس ام اس به سلامتی


سلامتیه دوست نازنینی که گفت:
قبر منو خیلی بزرگ بسازین چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم

اس ام اس به سلامتی
نظرات 1 + ارسال نظر
راضیه پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام عالیه دوستتون دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد