جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پاییز

 اس ام اس پاییز


اس ام اس پاییز

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ،
حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد

اس ام اس پاییز

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ،
یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ،
بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ،
میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

اس ام اس پاییز

باغبان خویش باش، در چهار فصل زندگی انسان،
پاییز کمین کرده است.

  

اس ام اس پاییز

کسی که رنگ پریدگی پاییز را درک کرده باشد،
به نیرنگ گلهای رنگ رنگ دل نخواهد سپرد.

اس ام اس پاییز

باز پاییز است, اندکی از مهر پیداست ؛
حتا در این دوران بی‌مهری , باز هم پاییز زیباست.

اس ام اس پاییز

آنان که پاییز را دوست ندارند نمیدونند که
پاییز همون بهاریست که عاشق شده ، پاییزتیم

اس ام اس پاییز

پاییز می آید ، زمانی که خاطرات شیرین گذشته ی خودم را با تو به یاد می آورم ،
پاییز همچون بهار دل انگیز می شود ، بیا و اینک مرا با خود به آن سوی دریاها ببر ،
شاید دگر برای پیوستن فرصتی نباشد

اس ام اس پاییز

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد،
روح زندگی را برای خویش نگه می دارد.

اس ام اس پاییز

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی
به که گویم که تو گرمای دستان منی
گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من
به که گویم که تو باران زمستان منی

اس ام اس پاییز

کاش زندگی در برگ درخت جاری بود ،
 آنگاه تا بهار بود می خندیدیم و بعد به امید پاییز می نشستیم

اس ام اس پاییز

در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .

اس ام اس پاییز

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی،
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم .

اس ام اس پاییز

پاییز غریب و بی رحم ، اون همه برگ مگه کم بود ؟
گل من رو چرا چیدی ، گل من دنیای من بود

اس ام اس پاییز

غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ،
 اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم

اس ام اس پاییز
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد