جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بامزه عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس بامزه عاشقانه

قدیما برق رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت ،
دزده فک کنه یکی خونه ست الان هرجوری حساب میکنیم
برق ها رو خاموش بکنیم و دزد بزنه به صرفه تره!

اس ام اس بامزه عاشقانه

ازدواج یعنی از دست دادن توجه تعداد کثیری از
 افراد و بدست آوردن بی توجهی یک فرد!

اس ام اس بامزه عاشقانه

اینایی که همه چیز رو دسکتاپ ذخیره میکنن همونایی هستن که
 از راه می رسن شلوارشونو پرت میکنن گوشه اتاق!

  

اس ام اس بامزه عاشقانه

اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده.

اس ام اس بامزه عاشقانه

“تفسیر یک دقیقه” از زبان کسی که پشت در توالت منتظر ایستاده
با کسی که داخل توالت است نشان میدهد که زمان یک تعریف واحد ندارد.

اس ام اس بامزه عاشقانه

یارو یه دوقولو میبینه بعد میزنه زیرخنده میگن چرا میخندی؟
 میگه تابلوئه فتوشاپه!!!

اس ام اس بامزه عاشقانه

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام
من همان قالی پاخورده پاهای توام / که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

اس ام اس بامزه عاشقانه

کاش فاصله ها مثل سیاهی مداد بودند که بتوان هنگام دلتنگی آنها را پاک کرد.

اس ام اس بامزه عاشقانه

بازم مرام تیر آهن!! یه مدت که خبری ازش نگیری خودش زنگ میزنه !

اس ام اس بامزه عاشقانه

ذهن های بزرگ درباره ایده ها صحبت می کنند،
ذهن های متوسط درباره رویدادها حرف می زنند و ذهن های کوچک درباره دیگران!!!!

اس ام اس بامزه عاشقانه

عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

اس ام اس بامزه عاشقانه

صفای همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه!

اس ام اس بامزه عاشقانه

سه چیز را هرگز نباید از دست داد:
آرامش ، امید ، صداقت

سه چیز هرگز قطعی نیستند:
شانس ، موفقیت ، رویاهایمان

سه چیز ارزشمندترین چیزهاست:
عشق ، اعتماد به نفس ، دوست.

اس ام اس بامزه عاشقانه

سحر از مزرعه عشق تو بیدار شدم
من چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم
حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست
سرعقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست.

اس ام اس بامزه عاشقانه

باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!

اس ام اس بامزه عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد