جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بارون عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس بارون عاشقانه

می شه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
می شه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد
تو شبایی که دریا رنگ غم داره
می شه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد
می شه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد

اس ام اس بارون عاشقانه

خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن،
پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .

اس ام اس بارون عاشقانه

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ،
ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند . . .

  

اس ام اس بارون عاشقانه

هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم .
برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم

اس ام اس بارون عاشقانه

علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه.
پس هیچوقت زیر بارون راه نرو چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم

اس ام اس بارون عاشقانه

تو آن باران تند بیقراری که راهی غیر باریدن نداری
نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها بباری

اس ام اس بارون عاشقانه

در روز بارانی ، چتر نشانه فداکاری است !
پس چتری باش برای آنکه دوستش داری ، در روزهای بارانی اش . . .

اس ام اس بارون عاشقانه

هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیر قطره هاش
هر چند تا قطره که نتونستی جمع کنی همون قدر دوست دارم . . .

اس ام اس بارون عاشقانه

سکوتم را به باران هدیه کردم / تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت /به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

اس ام اس بارون عاشقانه

ازمیان کسانى که براى دعاى باران به تپه ها مى روند
تنها کسانى که چتر با خود مى برند به کارشان ایمان دارند . . .

اس ام اس بارون عاشقانه

طنین نبض بارانی ، بلوغ چشمه سارانی
تو را من دوست میدارم . . . میدانم که میدانی . . .

اس ام اس بارون عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد