جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بارانی جدید

اس ام اس باران


اس ام اس بارانی جدید

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی

اس ام اس بارانی جدید

گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ، ‌طراوت داد

اس ام اس بارانی جدید

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم
بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم

  

اس ام اس بارانی جدید

نگاهم یاد باران کرده امشب / مرا سر درگریبان کرده امشب
غم وفریاد من ازاین و آن نیست / دلم یاد رفیقان کرده امشب

اس ام اس بارانی جدید

دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند

اس ام اس بارانی جدید

یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی

اس ام اس بارانی جدید

بگذار نگاهت را لمس کنم / عاشق حریر مخملی نگاهتم
باران نگاهت از ابر تنم میریزد / ماه یادگار نیم رخ توست

اس ام اس بارانی جدید

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش “علف هرز” و “گل سرخ” یکیست . . .

اس ام اس بارانی جدید

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی است

اس ام اس بارانی جدید

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید،
شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . . .

اس ام اس بارانی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد