جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

اس ام اس بی وفایی



اس ام اس معرفتی و بی وفایی

یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ،
تقدیم تو ، که اورست معرفتی !

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

رفاقت معرفت نمیاره …
این معرفتِ که رفاقت میاره

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

ناب اختری درافشان از آسمان برفت
گویی که جان جهان، از جهان برفت
خورشید معرفت، غروب در باختر نمود
شمس ولاء در پس ابر نهان برفت

  

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

رفیق بی معرفت ، مثل پنجره ی رو به دیوار میمونه !
چطوری پنجره !؟

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

رفیق بی معرفت را کمتر از دشمن نمی دانم
شوم قربان آن دشمن که بویی از معرفت دارد

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

با معرفت
خوشگل
خوش تیپ
خوش اخلاق …
چقدر از خودم تعریف کردم
یه کم تو از خودت بگو !

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

معدن التقوی قلوب العارفین / قول پیغمبر بود این نکته بین
بهر تقوی معرفت باشد ضرور / تامگر صورت پذیرد راستین

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

من همان دخترک غم زده ی دیروزم
من همان کودک بی تاب برای بودن
که دلش رادراندوه به زنجیرکشید
وبه اندازه ی دل رنج کشید
و به اندازه ی بی معرفتی دردکشید

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

علم بهتر است یا ثروت؟
باور کنید هیچکدام
فقط ذره ای معرفت !

اس ام اس معرفتی و بی وفایی

به لطف بی معرفتی دوستان فهمیدم
معرفت گنجینه ای است که اگه انسان نداشته باشه انگارهیچ چیز ندارد !

اس ام اس معرفتی و بی وفایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد