جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی عاشقانه SMS EHSASI ASHEGHANEH

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی عاشقانه

SMS EHSASI


گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو ...
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم ....

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


هیچ پلی
مرا با این همه فاصله به چشمان تو پیوند نمی زند
می دانم
هر چه من بیشتر جلو می آیم
رانش چشم های تو
فاصله را بیشتر می کند. . .

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


بی شک. . .
جهان را به عشق کسی آفریده اند
چون من که آفریده ام از عشق
جهانی برای تو. . .

  

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


حرمت نان از قلب بیشتر است
آنرا می بوسند، این را میشکنند. . .

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است ....

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ....
اگر میفهمیدی ....
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نوشته نشده اند!

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


لیاقت می خواهد شریک شدن
تو خوش باش به همین با هم بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز ...
من میخندم به فرداهایت. . .

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


دلم اصرار دارد
فریاد بزند اما. . .
من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI


من به قلبم افتخار می کنم با آن بازی شد زخمی شد به آن خیانت شد سوخت و شکست
اما به طریقی هنوز کار می کند ....

اس ام اس احساسی عاشقانه
SMS EHSASI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد