جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا sms haye ziba

اس ام اس زیبا



اس ام اس های زیبا
sms haye ziba


رفت بدون گفتن خدانگهدار
شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

خاطرات تمام نمی شوند ، “تمامت”میکنند …

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

میگفت پات وایمیستم !
حرف من حرفه …
رفت ، راست میگفت حرفش فقط حرف بود !

  

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

تلخ است همه فکر کنند سرت شلوغ است وتنها خودت بدانی چقدر تنهایی...

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

وقتــی "مجــازی" دل بستی ،
"مجازی" وابستــه شدی ،
و "مجازی" عاشـقـــ شدی ،

منتــظر روزی باش که
"واقعی" دل بکَنــی...
"واقعــی" بغضــ کنی...
و "واقعی" اشکــــ بریزی و خاکستـــر بشـــی...

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba


درد داره وقتی ساعتها میشینی
به حرفهایی که هیچ وقت قرار نیست بگی فکر میکنی....

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

خدایا ....
سال هاست به این نتیجه رسیده ام که

" تو "

آن مشترک مورد نظری هستی
که همیشه در دسترسی..
** اِلٰهی وَ رَبّی مَنْ لی غَیْرُکَ **

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

اینجا جاییه که باید اشکامون رو با هم شریک شیم!
از دلتنگی هاتون ، از دلشکستگی هاتون برامون بنویسید…


اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

گاهی دلت به اندازه یک مجلس ختم میگیرد
حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba

زیبایی عشق اینه که بخاطرت
داره زندگی کنه باهمه مشکلاتی که.
همه سعیشوکنه بهم برسید.همه رو راضی
کنه با موندنش، با وفاش، باعشقش، بامهربونیش

اس ام اس های زیبا
sms haye ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد