جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید عاشقانه sms jadid

اس ام اس جدید


اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


هیچگاه به بی تو بودن ها
عادت کرد نخواهم. . .
یا بمان
یا .............
یا ندارد
فقط بمان!

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


با سلام خدمت دوستان گلم ...
مرد رویایی تو من نیستم بانوی من ...
با نگاه دلفریبت باز زنجیرم مکن،
شاعرم با یک نگاه مست عاشق می شوم ...
التماست میکنم با عشق درگیرم مکن ................!

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


مورد داشتیم دختره رفته امتحان رانندگی
یارو گفته یه گاز بده!
.
.
.
.
دختره فرموده فقط یواش بگیر که رو لپم جاش نمونه
زود کبود میشه!

  

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


برای خوشبخت بودن ...
فرش قرمز نیست لازم!
موسیقی باران، کافیست برای دلخوشی.
سلامی به پدر، خواهر کافیست نگاهی به.
برای خوشبخت بودن، آغوش گرم یک کافیست مادر.
برای خوشبخت بودن
یک احساس کوچک خوشبختی کافیست.

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


پاییز زیبا
و عروس فصل هاست ...
هرچه خواهی آرزو کن
فصل فصل قصه هاست

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


بقال گفت:
سیگار گران شده، نمیکنی ترک؟
با خودم گفتم:
کاش بدانی چقدر گران تمام شد،
تا سیگاری شدم ...

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


چه ساده بودم
آن هنگام که می پنداشتم
شکستنه دله کسی
ناگوارترین حادثه ی عالم است
.
.
.
امروز که دلم شکست
عالمی تکان نخورد
به خودم می خندم سادگیه!

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


هر شب نبودنت هزینه سنگینی دارد ؟؟؟؟؟؟؟
یه فندک، دو پاکت سیگار ........... و سالها سرفه ...

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


اگر خواهان مهاجرت به کانادا هستید
30 سپتامبر تا به ما بپیوندید!
.
.
.
.
.
دستهی غازهای وحشی مهآجر

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد