جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین آذر 93

اس ام اس غمگین


اس ام اس غمگین آذر 93

دلم گهواره ی
غم های عالم
ز مشرق تا به مغرب تاب میخورد

اس ام اس غمگین آذر 93

جایی از خوابهایت با من قرار بگذار ....
دستم ب بیداریت نمی رسد

اس ام اس غمگین آذر 93

پسره اومده بهم میگه:
یه وقت زشت نباشه
ما به عنوان یه پسر ابرو بر نداشتیم!

  

اس ام اس غمگین آذر 93

نگذار هرکسی از راه رسید با
ساز دلت تمرین نوازندگی کند ...!

اس ام اس غمگین آذر 93

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام ...
بی انصاف چانه نزن حسرت هایم ...
به قیمت عمرم تمام شده!

اس ام اس غمگین آذر 93

اینجا ..
زمستان زود می آید ..
حتی ..
زودتر از پاییز!

اس ام اس غمگین آذر 93

در خاطری که "یی" دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم
"میخواهمت"
این خلاصه ی تمام حرف های عاشقانه ی من است ...

اس ام اس غمگین آذر 93

میان هر نفسی که می کشم همهمه ایست پنهان ...
اما از چه پنهان ؟؟؟؟
میان هر نفسی که می کشم هستی
که می کشم را که می کشی مرا ...

اس ام اس غمگین آذر 93

زمین خوردن چه زیباست
اگر هدف بوسیدن خاک پای مادرت باشد. . .

اس ام اس غمگین آذر 93

تنهایی با ارزشه
چون خالی از آدمای بی ارزشه

اس ام اس غمگین آذر 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد