جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین آذر 93

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین آذر 93


خـــــــیلی تند رفت!
کـودکـی هایم
باآن دوچـرخـه ی قراضـه اش
کاش همیشه پنجر می بـود

اس ام اس سنگین آذر 93

چـــــه کلمه ی مظلومی است
*قسمت*
تمام تقصـیرمارو گـردن میگیرد

اس ام اس سنگین آذر 93

کاش ماه همیشه پشت ابر بماند
نمیخواهم بدانم
شب مهتاب..
بی من چه می کنی

  

اس ام اس سنگین آذر 93

خدایاااا
ببخش دارم بد میشم. . .
باید از پس بنده هات بربیام

اس ام اس سنگین آذر 93

وقتی تو حرفهایم را نمیخوانی
چه تفاوتی دارد ؛ که حرف دلم را بنویسم

اس ام اس سنگین آذر 93

دلتنگ شدی پیش من بیا
کمی غصه هست با هم میخوریم..

اس ام اس سنگین آذر 93

خدایا ارامشی عطاکن که
نزنم دهن بعضی از بنده هاتو سرویس کنم |:

اس ام اس سنگین آذر 93

ازنبودنت دلگیرنیستم........
ازاینکه روزگاری بودی دلگیرم.....

اس ام اس سنگین آذر 93

امشب هم مثل هر شب یواشکی توی شیشه‌ی سرد مانیتور،
به عکس پروفایلت زل میزنم
آروم توی دلم میگم: بی معرفت هنوزم دوست دارم

اس ام اس سنگین آذر 93

سیاهی چشمانت را دوست دارم.....
همرنگ روزگار من است....

اس ام اس سنگین آذر 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد