جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه سری جدید sms asheghane

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane

 
امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست
ونه هیچ کس دیگر

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


مرور میکنم خاطراتمان را
اما مگر کپی برابر اصل میشود

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


اگر مهربان باشی
تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند،
ولی مهربان باش ...

  

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


گوش کن ...
صدای نفس های پاییز ...
این زیباترین فصل خدا می آید ...
نگرانی هایت را از برگ های درختان آویزان کن ...
چند روز دیگر میریزند ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


گاهی "دوست داشتن" پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد، درک کرد و از آن لذت برد. . .

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


من بلاخره از اینجا خواهم رفت!
و فرق هم نمی کند.
فانوس داشته باشم،
یا نه ....
کسی که می گریزد از گم شدن نمی ترسد ...!

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


واقعا خیلی سخته که
دلت گیرکنه به قلاب ماهیگیری که دلش ماهی نمیخواهد و فقط برای تفریح
اومده ماهیگیری

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم.
دلم میخواهد ...
می شود باز هم کودک شد ؟؟؟؟ ..
راستی خدا!
دلم، فردا هوای امروز را می کند؟!

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


عادت میکنم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش،
به بودن کسی و سپس به نبودنش، تنها عادت میکنم، اما فراموش ... نه ...!

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane

خوشبختی:
یعنی اینکه خـــداوند آنقــدر
عزیزت کند تا وجودت
آرام بخش دیگران باشــد ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد