جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

اس ام اس جدایی



اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

دلتنگ شدی پیش من بیا ، کمی غصه هست با هم میخوریم !

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

از انتهای خیالت تا هرجا بروی باز ب هم میرسیم،بیهوده نیست که زمین گرد است!

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

کوچه را دیدی به وقت شب چه تنهامی شود؟ بی تو از آن کوچه م تنهاترم

  

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

روزی مجنون از سجاده شخصی عبور کرد،مرد نماز رو شکست و گفت:
مردک در حال راز  و نیاز با خدا بودم.تو چگونه این رشته را بریدی؟
مجنون لبخندی زد و گفت:عاشق بنده ای هستم و تو را ندیدم،تو عاشق خدایی و مرا دیدی؟

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

دیشب ک نمی دانستم برای کدامیک از دردهایم گریه کنم،کلی خندیدم

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

خدایا......
یا خیلی برگردون عقب،یا بزن جلو!اینجای زندگی خیلی دلم گرفته!!!!

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

همیشه ابر ها میبارن ولی آدمها عاشق  ستاره ها میشوند،
نامردیه اون همه اشک رو به یه چشمک فروختن!

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

گفتی بهار نزدیک است ،باور نمیکنم بهار تکرار دروغی است که بارها دیده ام..!

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

دلهای بزرگ و احساس های بلند،عشق های زیبا و پرشکوه می آفریند

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

ایمان داشته باش ک کوچکترین محبت از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمیشود

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

سرسری رد شو و زندگی کن......دقت   د ق ت   میدهد.

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد