جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس

اس ام اس غمگین


اس ام اس غمگین آذر 93

باز در کلبه ی عشق،  عکس تو مرا ابری کرد
عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک
چشم مرا جاری کرد

اس ام اس دل شکسته

شیشه ها شکستنیست، زندگی گذشتنیست
این فقط محبت است، که همیشه ماندنیست

اس ام اس نیاز عشق

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلم ، میتوان گفت که من چلچله لال توام
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ، سخت محتاج به گرمای پر و بال توام

  

اس ام اس

 راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی
هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی
عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم

اس ام اس

من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم
من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم

اس ام اس

هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد
او گدایی است که حاجت ز گدا می طلبد

اس ام اس

اشکاتو پاک کن همسفر، گاهی باید بازی رو باخت
اما اینو یادت باشه، باز می شه زندگی رو ساخت

اس ام اسگل اگر خشک شود ساقه اش می ماند
دوست اگر جدا شود خاطره اش می ماند

اس ام اس

دوست دارم قد یه بشکه بنزین ، خاطر خواتم قد یه پمپ بنزین
روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت می دم یه کارت بنزین

اس ام اس خداوندا چرا دل آفریدی ؟، چرا این دل را عاشق آفریدی ؟
 اگر عاشق شدن جرم و گناه است، چرا سیمای زیبا آفریدی ؟

اس ام اس با یک نگاهت زندگی را آموختم ، با یک نگاهت شروع به زندگی کردم
و به یک نگاهت زندگی را باختم

اس ام اس

خوشا آنان که در بازار گیتی، خریدار وفا بودند و هستند
خوشا آنان که در راه رفاقت، رفیق با وفا بودند و هستند

اس ام اس

تو کیستی که اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم

اس ام اس

 بی دوست شبی نیست که دیوانه نباشم
مستم اگر ساکن می خانه نباشم

اس ام اس

 کهنه فروش داد میزنه چراغ شکسته میخریم،  کفشای پاره میخریم
اسباب کهنه میخریم، بی اختیار دادزدم ، کهنه فروش، قلب شکسته میخری

اس ام اس

هستم ولى نیستم هر لحظه کنارت، نیستم ولى هستم هر لحظه به یادت

اس ام اس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد