جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا


♡عشق♡
چیزیه که عقل نمیتونه بیانش کنه
قلبم نمیتونه رهاش کنه

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
زندگی رو از شیشه ی جلو نگاه کن ، نه از آیینه ی عقب . . .

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
اگه سراب دیدید ، تظاهر کنید که ازش آب میخورید و سیراب رد میشید.
نزارید به دروغش افتخار کنه

  

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
دلخوش از آنیم که حج می رویم
غافل از آنیم که کج میرویم
کعبه به دیدار خدا می رویم

او که همین جاست کجا میرویم
حج به خدا جز به دل پاک نیست
شستن غم از دل غمناک نیست

دین که به تسبیح و سر و ریش نیست
هر که علی گفت که درویش نیست
صبح به صبح در پی مکر و فریب
شب همه شب ناله و امن یجب...

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
نه چتر با خود داشتی...
نه روزنامه...
نه چمدان...
عاشقت شدم...
از کجا باید میدانستم مسافری؟؟؟

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا

با اشکی که از دوریت بر چهره دارم...
تو را تا صبح محشر دوست دارم...

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
بیست رو ضربدر 777 بکن.
دوباره در 13 ضرب کن.
هرچی در اومد تو همونی!

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
گاه سکوت معجزه میکند...
و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست...

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
وقتی تو نیستی همه نیستن...
نه که نیستن!
هستن!
ولی مثل تو نیستن!

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
ضربان قلبم رو روی خنده های تو تنظیم کردم...
بخندی تا زنده بمونما...

اس ام اس های عاشقانه و جملات دلنشین زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد