جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا آذر 93

اس ام اس زیبا



اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

بگذار بمانم!
در کنارت که هیچ،حرفش جداست!
در کنارمیم مالکیتم برای تو!

اس ام اس های زیبا و متن های قشنگ

زن باس واسه آقاش بخونه:
تموم مردا یه طرف "تو"یه طرف عزیزم عزیزم

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه
عشق یعنی اولین نگاهش رو
با میلیاردها میلیارد عوض نکنی ^_^

  

اس ام اس های جدید و متن های عاشقانه
انگار ناف من را یک آدم بیخیال بریده است!
هرکه به من میرسد میگوید بیخیال ...

اس ام اس های باحال و متن های عاشقانه
اگه قرار باشه بین تو و دنیا یکیو انتخاب کنم، دنیا رو انتخاب می کنم.
چون میتونم همه خوبی هاشو به تو تقدیم کنم.
دوستت دارم زیاد الهی که خوشت بیاد.

اس ام اس های زیبا و متن های جدید
تا دست هیچ کس نرسد تا ابد به "من"
خواهم که گم شوم اندر حصار "تو"!!!!

اس ام اس های بروز و متن های عاشقانه
مردها وقتی عاشق می شوند به دنیا می آیند...
زن ها عاشق که می شوند می میرند...

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه
میخواهم به حرفهایت گوش دهم
لب هایت نمیگذارد...

اس ام اس های زیبا و متن های 93
این عاشقانه ها رو که میخونم بغضم میگیره؛؛
نه اینکه تقصیره شما باشه؛؛نه؛؛
فقط یکم کوچولو؛حسودیم میشه؛؛
که چرا کسی من رو دوست نداره؛؛

اس ام اس های زیبا و متن های آذر 93
داغونم...
به اندازه ی سعید عبدولی که وقتی حقشو خوردن با اشک گفت:
من رو اون سکه ها که به نفر اول میدادن حساب کرده بودم

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد