جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه آذر 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه آذر 93


همینکه ی صبح پاشی
و اس ام اس صبح بخیرشو نبینی
یعنی یجای کار میلنگه....

اس ام اس عاشقانه آذر 93

چقدر عاشقانه اسمم را گذاشتی الهه ی دیوانه ها،
خودت که خدای دیوانه ها بودی،،،
هیچ زنی بی مردش نمیتواند
حتی اگر الهه باشد...

اس ام اس عاشقانه 93

درست وسـط پیشانـی ات
می شـود قبلـه گـاه لب هـای مـن
بـوسه هـایـم را همان جـا حوالـه می کنـم

  

اس ام اس آذر 93

علاقه من به تو مثل عشق ادم برفی است...
تو نمیدانی اما من ذره ذره اب میشوم...
میترسم از روزی که تمام شوم اما ندانی عاشقتم...

اس ام اس 93

عشق مهممان مودبی است
که ورود خود را با ضربان قلب اعلام می کند..

اس ام اس زیبا 93

شهره شهر مشو تا ننهم سر کوه
شور شیرین منما تا نکنی فرهادم
رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس
تا به خاک در آصف نرسد فریادم

اس ام اس جدید 93

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال
مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

اس ام اس قشنگ آذر 93

الماس چشمانت ،تنها الماسی است که صیقل نیافته...
این چنین ،تیز میبرد بند دلم را....

اس ام اس سنگین آذر 93

مرد شدن شاید تصادفی باشه...
اما...مرد موندن کار هرکسی نیست

اس ام اس عاشقانه زیبا 93

عشق یعنی
.
.
.وقتی لیوان نداری دستشو بگیره زیر شیر که تو آب بخوری
آخه میدونه بدت میاد دستات خیس باشه

اس ام اس عاشقانه آذر 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد