جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و متن عاشقانه

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و متن عاشقانه


چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
بــ ـی هـَــوا رَفـتــی !
بــی” نـفـس ” مـــانــدَم . . . !

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
دیوانه امـ میخـوانیـد
گاهــــی که از سـر بغـضـــ
گریـــه میکنمــــ
مجنـونـمـــ میخوانیــد
ای جـــماعـــــــت!
سازهایـــتــــان را کــــوکـــــ کنـــــید
تا به هر سـازی که شــما میخواهــید برقصمــــــ…

  

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
شاید کودکانه شاید بی غرور…
اما هر وقت گونه هایم خیس می شود
می فهمم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساسم

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
درد دلــــ هــایتــــ را بــه هیــچ کس نگـــو
چــون یــاد میگیــرنــد چگــونــه درد به دلتــــــ بیـــاورند…

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
خدایا
از خیر اشرف بودن به مخلوقاتت گذشتم
بال هامو بهم برگردون

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
کفش هایم را نده
پا به رهنه میروم تا در حریم تنهایی خود
با نگاه به تاول های پایم عبرت بگیرم …
من کجا؟
عاشقی کجا؟

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
بس کن ساعت …
دیگر خسته شده ام …
آره من کم آورده ام …
خودم میدانم که نیست …
اینقدر با صدایت ، نبودنش را به رخم نکش

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
دوست داشتن یعنی اینکه :
محبت کنی حتی اگر تحقیر شی
بزرگی کنی حتی اگر کوچیک شی
عشق بورزی حتی اگر محکوم شی

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
من مسافری زمینی هستم که زمانش به وقت حضور توست
خورشیدش به افق مهربانی تو طلوع می کند
و ماه آسمانش چشمان توست

اس ام اس جدید و متن عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد