جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

اس ام اس دلتنگی



جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه


کل دنیـــآ رآ هـــم کـــه دآشتــه بآشــی . . .
بــآز هــــم دلتــــ میخــوآهــــد . . .

بعضــی وقتهــــآ . . .
فقـــط بـعـضــی وقتهـــآ . . .

بــرآی یـکــــ لحظــــه هـــم کـــه شـــده . . .
همــــه دنیـــآی یـکــــ نفــــر بآشــی.....!!!

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

بسلامتی روزی که به عشقم بگم کجایی؟بگه دارم میام خونه عزیزم

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

بعضیا میگن دنیا بی ارزشه
ولی دنیای که
تو توش هستی مگه میشه بی ارزش باشه . . .

  

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

در مــــــورد مردها حسی هست که اسمشو میذارن "غیرتـــــــ"
و به همـــــون حــــس در خانمها میگــــــن "حســـــــادتــ"

اما...

مـــــن به هــردوشون میگمــــ عشــــق!!
تا عاشـــــــق نبـــــاشی نه غیرتی میشـــــوی نه حســـــــود!

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

دیشب دونه دونه به ستاره ها سر زدم
اما هیچکدوم تو نبودی
اما وقتی به آخرین ستاره رسیدم

آروم بهم گفت :
اون خوده ماهه
تو هنوز دنبال ستاره ای

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

میگویند جادوگرها
همه چیز را بلدند

خیابانها, کوچه ها…
حتی رنگهای چراغ قرمز را

اما هنوز هم گم میشوند!
آدم ها را بلد نـیستن…

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

کاش می شد
زندگی را هم عوض کرد
مثل «چای»
وقتی که سـرد می شود . . .

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

روزی زلپ یار ربودم بوسی ، گفت هم بی ادبی هم لوسی
گفتم گناهم چیست کردم بوسی ، گفت لب و ول کردی و لپ می بوسی !!!

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

جدیداس ام اس های دلتنگی و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد