جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های سنگین و معنی دار جدید

اس ام اس سنگین



متن های سنگین و معنی دار جدید


ﭼﻪ ﺣﻤﺎﻗﺘﯽ . . .
ﻣﯽ ﺭﺍﻧﯽ ﺍﻡ

ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤﺖ،
ﭼﻪ ﻏﺮﻭﺭ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻦ ..

متن های سنگین و معنی دار جدید

هى لعنتى
بیا باهم بازى کنیم:

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم "شماره هاى غریبه هاى توى گوشى أت را

متن های سنگین و معنی دار جدید

چه ‌شوری‌ میزند" دلم "وقتی‌
در چشم دیگران انقدر ‌شیرین‌ میشوی !

  

متن های سنگین و معنی دار جدیدهنگام آفریدن " تو "
خدا فقط به یک چیز فکر میکرد...
«به من...»

متن های سنگین و معنی دار جدیداوج خوشبختی من. . .
پیدا کردن. . .

تو. . .
از میان این همه ضمیر بود. . .

متن های سنگین و معنی دار جدیدلحظه هایم مال تو
به قیمت صفر تومن

همین که

"تو" کنار "من" باشی...
ثروتمند ترین انسانم........

متن های سنگین و معنی دار جدیدخـــــــدایا
همه دنیایت ارزونیی دیگرون

ولی زهره که دنیای منه مال یکی دیگه
نباشه...

متن های سنگین و معنی دار جدیدبا من آن جور که بـا دیگران حرف میزنی .. حرف نزن ..
من با همه فرق دارم ...
آنها برای خودشان دیوانه اند .. من دیوانه ی تو اَم ...

متن های سنگین و معنی دار جدیدزندگی...
معنای پیچیده ای ندارد...

همین که توعشق من باشی...
یعنی زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

متن های سنگین و معنی دار جدید

عاشقانه ای کوتاه...
روزی که دخترکوچولومون بیادپیشم
وبهم بگه آقای محترم به خانومت یه چیزی بگو

دیوونم کرده...

درحالی که تو زیرچشمی حواست به ماست
منم به دخترمون میگم:پس من چی بگم بابایی
که یه عمر دیوونشم...

متن های سنگین و معنی دار جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد