جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

اس ام اس عاشقانه



متن های کوتاه عاشقانه و غمگین


من تمام نشانه های حیات را دارم اما قلبم مثل حوض کوچکی که
 ماهی اش را گربه برده است ایستاده !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

چه سخت بر من گذشت آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

معلممان میگفت زیر کلماتی که نمیدانید خط بکشید
و حالا بعد از این همه سال و این همه عمر و این همه کتاب
به زیر همه دنیا خط میکشم …

  

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

مثل تار موهایش اینبار دوستت دارم هایم را پشت گوشش انداخت و رفت !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

همه چیز آرام است
دل من استثناست !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

وقتی می روی تمام چیزهای عادی
یادگاری می شوند مثل خاطرات
حساس می شوند مثل روح من
ترک بر می دارند مثل قلب من !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

نمی دانم چرا اینگونه است ؟
وقتی نگاه عاشق کسی به توست ، می بینی اما دلت بسته به مهر دیگری است
بی اعتنا می گذری و عاشقانه به کسی می نگری که دلش پیش تو نیست !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

آرزو مُرد و جوانی رفت و عشق از دل گریخت
غم نمی گردد جدا از جان مسکینم هنوز !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

دوست داشتن یه درده
دوست نداشته شدن هزار و یک درد
و من به هزار و دو درد مبتلام !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

زردترین اتفاق دنیا پاییز نیست ، نبودن توست
اتفاقی که لحظه به لحظه می افتد !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد