جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس های زیبا و عاشقانه

شبانگاهانِ بیداری
میان جنبش احساس
خیالم می کِشَد سویی
شبیه مَدِ دریاها
“آرزو”

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

چقدر سخته گل آرزوهاتو تو باغچه ی دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی…
اونوقت آروم زیر لب بگی
“گل من، باغچه ی نو مبارک”

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

عکست دست از سرم برنمیدارد، درست برعکسِ دستت.

  

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

عکس هایت هنوز برایم می خندند و من هر روز
 به بهانه ی یک خنده ی تازه صدبار نگاهشان میکنم.

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

وقتى که نیستم میخندی
اینگونه شد که عاشق رفتن شدم!

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او ولی چرا چشمانم می سوزند؟

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

ترک کرده ام تو را اما جا مانده ام آنجا
اینک من در هیچ کجا نیستم.

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

پلی چوبی و پوسیده بر رودخانه ای طغیانگرم
چه بیهوده است انتظارِ عبورِ تو!

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

دیگر دلم برایت تنگ نمیشود، بهانه ات را هم نمیگیرم!
اصلا به من چه که دوستت دارم؟؟؟

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

چوب ها که می سوزند ، گرمت می کنند
دلت که می سوزد ، یخ میکنی !

اس ام اس های زیبا و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد