جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه sms va ax asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

کاش باران بگیرد …
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …
و خلاص …

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

روزی میــرسد …
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری …

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم …
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب …

رآه خــــوآهم افتـــــآد …
مَـــن کـــه غَریبـــــم …

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم …
همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

تقصیر از من است …
آن زمان که گفتی …

قول بده همیشه کنارم بمانی …

یادم رفت بپرسم …
کنار خودت یا خاطره هایت؟؟؟!!…

  

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

معجزه‌ها با باد رفته‌اند …
و چشمانی که چشم مرا گرفت …
همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند …
و پشت پنجره چقدر نیامد …
آنکه قرار بود …

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

نم کشیده ام بر دیوار اتاق…
بس که لحظه های دور بودنت را ،
قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار …


اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

خیالت راحــتـــــ . . .

شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،
گیرا نیسـ ــت …!

نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد

دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

بس کن سآعتــــ …

دیگــــــر خستـه شده ام ….
آرهـ مَن کم آورده ام ….

خودمــ میدآنمــ کهـ نیستـــ …
اینقدر بآ بودنتـــ نبودنشــ رآ به رُخـــَم نکشـــ !

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

من مانده ام …
و انبوهی از اندوه …
و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

می خواهی بروی ؟!

پس بی بهانه برو !
بیدار نکن خاطره های خواب آلوده را …

محبت ساختگیـت، عشق دروغینت و چشمان پر فریبت،
روزی گرفتارت خواهند ساخت …

فقط بیا در خزان خواسته هایم کمی قدم بزن
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…!

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh


تو راحــت بخوابـــ…
من مشق گریه هایم هنـــوز مانـده…

اس ام اس همراه با عکس عاشقانه
sms va ax asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد