جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

اس ام اس زیبا



اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه


سبد قلبم را پر خواهم کرد از عطر تنــت ،
تا که یادم باشد روزی اینجا بودی…
نزدیک تر از من به خودم…!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

شـــاید برایت عجیب ســت این همه آرامشـــم !
خــودمـــانی بگویــم ؛ …
به آخر که برسی ، دیگر فقط نـــگاه میکنــی . . .

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

من خوبـــــــم..!
عاشق نیستم..
فقط گاهـــی به یادش که می افتم،

دلم تنگــــ میشود…
این که عــــشق نیست…
هســــــــت…؟

  

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد …
بــوی ” خــاک “ بلنــد می شــود …

امــا …

اینجــا بــاران کــه میزنــد …
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم
قــاب گــرفتمــــ

بــ ــه صـورتـم آویختــم !
حــالا بـا خیــال راحــت

هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ
” بغـــض ” مـیکنم …

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

انصـــاف نبـــود …
رفــتنت با خــودت بـاشــد ،
فـــرامـــوش کــردنت بــا مــن …

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

شهـــامــت مــی خواهــد …
ســـــرد بــاشــی …
و گــرم لبخنــد بزنـــی ..!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

بچـــه کـــه بـــاشی …
از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …
مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،
بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …
از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم …
پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ،
دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است…

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد