جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

اس ام اس عاشقانه



مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا


باران چون همیشه
میخورد بر سقف قلبم
میزند حالم را بر هم

میکند بازی دمادم با دل هردم
کرده خوردم

این منم من،دوست ندارم
تا بیارد در خاطر،آن هم(............)
اشکــــ اشکم ، میچکد رو خاطراتم

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

وقتی چشمانم خیس میشود
آن هم برای تو

بیشتر گریه ام میگیرد

چ دل ساده ای دارم من...
بیچاره خودم!!

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

کاش من هم میتوانستم
مانند همه از

آغوش و بوسه های تو بنویسم
اما هیچ یادگاری از تو ندارم

تنها چیزی که در یادم است
تصویر و صدای توست

  

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

نگاهت برایم با ارزش است
همانگونه که عشقت
اما چ کنم که روی قلبم

یک چیزی سنگینی میکند
خیلی از دستت دلگیرم
زمان میبرد تا گیرش خوب شود

تا دوباره مثل قبل بتوانم
نگاهت کنم و برویت لبخند بزنم
صبر داشته باش

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

نمیدانستم نبودنت هم
مانند بودنت ب این آسانی
عادت میشود!

دیگر هیچ شک و دلهره و ناراحتی ای
بخاطر تو ندارم
پس برایم خوشحال باش

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

دلم یک اتفاق جدید میخواهد
از همه یکهنگیها خسته ام

خدایا در زندگی ام

بجای بی حوصلگی و تکرار
یک معجزه ایمتفاوتبگذار

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

اسب وحشی دلم را
چ آسان رام خویش کردی!
بتازون
جادهای عشق
بی شک تورا میخوانند!

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

دیگر برایم هیچ چیزی جالب نیست
جز مرگ...
خسته ام از تو زندگی

تحملبازی های که
همیشه بازنده اش منم را ندارم
کات شو

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

یک بوم نقاشی ، خط خطی میکنم
بی گمان تصویر تو

زیباترین نقاشی من میشود
تصویربی روح است

با رنگ ها بازی بازی میکنم
حال قلمویم را ب رنگ سیاه آغشته میکنم

آه ه ه ،قلبت را
بی احساسانه تر رنگ میزنم

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا

افسانه هارو رها کن ….
دوری و دوستی کدام است؟؟
فاصله هایند که عشق را می بلعند !
من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند !!…
به همین سادگی …

مطالب عاشقانه , جملات احساسی زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد