جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

عکس قلب عاشقانه



جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

خدایا یه چیزی میگم ناراحت نشو ، دنیات ته نامردیه.
(دلگیرم)

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !

  

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو به زندگی کردم پشت

بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است ، مهیا دارم

سوز دل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !
نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

خاطرات مثل یه تیغ کند می مونه…که رو رگت میکشی…
نمیبره ، اما تا می تونه زخم میکنه…

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند
تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

شبانه هایم برای تو
عشق هم…
خاطره ی مُرده ای باشد
برای وقت های کسالت

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

چند تکه از تو
پریشان افتاد
ته فنجانی که فالم را می گرفت…
می گفت آرام نیستی
و فردا هیچ نامه ای نخواهد آمد…

جملات زیبا و اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد