جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حرف دلم




حرف دلم


حرف های دلم را هرگز کسی نمیفهمد
فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید !
روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند …

  

حرف دلم

مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن به سرم می آید !

حرف دلم

دلم را هنگامی غم می گیرد که
نگاهم به دستان گره خورده ی دو آدم خیره می ماند !

حرف دلم

بگذر بهار ، حالم با تو خوب نمی شود …
پاییز حال مرا خوب می شناسد !

حرف دلم

بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …
یا خنده های تو قند را
یا خنده های من غم را !

حرف دلم

سکوت میکنم ، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !

حرف دلم

شاید باورتون نشه ولی منم یه روزی می خندیدم !

حرف دلم

بدترین حسه دنیا اینه که بدونی کسی که
دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !

حرف دلم

دراز میکشم
خیره میشوم به سقف
اشکهایم میچکند
سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی …

حرف دلم

تورا خودم چشم زدم
بس که نوشتمت میان شعرهایم
بى آنکه اسپند بچرخانم میان واژه هایم

حرف دلم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد