جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حرف های عاشقانه کوتاه




حرف های عاشقانه کوتاه

فریاد از آن نرگس مستی که تو داری
آه از دل بیگانه پرستی که تو داری

  

حرف های عاشقانه کوتاه

می گویند لیاقتت را نداشت ولی نمی دانند که
تو فقط دوستم نداشتی ، همین !

حرف های عاشقانه کوتاه

آرزوهایم مثل بادبادک هایی در آسمان مغزم به این سو و آن سو میروند
و من هر چه خودم را بالا میکشم نمیتوانم بگیرمشان !
حرف های عاشقانه کوتاه

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها تمام من تاول زده از آشی که نخورده ام !

حرف های عاشقانه کوتاه

لرزش صدایم مال سرمای هواست
این پرده ی اشک روی چشمهایم هم همینطور
چیزیم نیست به خدا
من فقط دلواپس توام ، لباس گرم در چمدانت گذاشتی ؟

حرف های عاشقانه کوتاه

حافظه ی آدم های غمگین قویست ؛
می دانند کجای کدام خیابان آن روز “مردند” !

حرف های عاشقانه کوتاه

درد می کشم ، درد
هم تلخ است هم ارزان
هم گیراییش بالاست
هم اینکه تابلو نمی شوم و رفیقی که مرا به درد معتاد کرد ناباب نبود
اتفاقا باب باب بود فقط نگفته بود که ماندنی نیست ، همین !

حرف های عاشقانه کوتاه

نه بهار با هیچ اردیبهشتی
نه تابستان با هیچ شهریوری
و نه زمستان با هیچ اسفندی اندازه پاییز به مذاق خیـابانها خوش نیامد ؛
 پائیز مهری داشت که بر دل هر خیابان می نشست !

حرف های عاشقانه کوتاه

نبودنت چه فصلی از سال است که هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند ؟

حرف های عاشقانه کوتاه

نمی دانی چه دردی دارد وقتی حالم در واژه ها هم نمی گنجد !

حرف های عاشقانه کوتاه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد