جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سنگین ترین جملات عاشقانه




سنگین ترین جملات عاشقانه

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت
کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم . . .

  

سنگین ترین جملات عاشقانه

تو را نه عاشقانه نه عاقلانه و نه عاجزانه که تو را عادلانه در آغوش میکشم
 عدل مگر نه آن است که هر چیز در جای خودش قرار بگیرد ؟!

سنگین ترین جملات عاشقانه

این ساحل خسته را تو پیدا کردی
این موج نشسته را تو برپا کردی
من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق
مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .

سنگین ترین جملات عاشقانه

ابر می بارد و می شوم از یار جدا
چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا؟
ابر، باران و من و یار ستاده بوداع
من جدا گریه کنان ابر جدا ، یار جدا

سنگین ترین جملات عاشقانه

غم من بداند آن کس که رخ تو دیده باشد
و گرت ندیده باشد، ز کسی شنیده با

سنگین ترین جملات عاشقانه

عشق شیریست قوی پنجه و می گوید فاش
هر که از جان گذرد بگذرد از بیشه ما

سنگین ترین جملات عاشقانه

رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمی دانم
شوم قربان آن دشمن که بویی از وفا دارد

سنگین ترین جملات عاشقانه

رفت از نظر و، ز دل نرفت این غلط است
کز دل برود، هر آنکه از دیده برفت

سنگین ترین جملات عاشقانه

سراغ یار می پرسم به هر کس می رسم اما
به خود آهسته می گویم که یا رب بی خبر باشد

سنگین ترین جملات عاشقانه

تپیدن ، سوختن، در خاک و خون غلطیدن و مردن
بحمدالله که درد عاشقی تدبیرها دارد

سنگین ترین جملات عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد