جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

کوتاه و خواندنی




کوتاه و خواندنی

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم ک سالها به اجبار خواهیم خفت

  

کوتاه و خواندنی

ﻓﺎﺟﻌﻪ
ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺭﺥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ
ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﺳﯿﮕﺎﺭ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﻫﺪ

کوتاه و خواندنی

تنها بودن بهتر از با
هرکی بودنه اونکه
پاک تر از آب بود آتیشم
زد و
رفت

کوتاه و خواندنی

ﻭ ﺭﻓﺖ
ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮔﻢ
ﻣﻦ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻡ
ﮐﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﯼ ﮐﻮﭼﮏ ﺍﻭ ﺑﻮﺩﻡ

کوتاه و خواندنی

هی فلانی
من زاده تنهاییم
خدا تو را برای او نگه دارد

کوتاه و خواندنی

سرنوشته ما یه میدونه
زندگی اما یه بازی
پیش اسم ما نوشتن حقته باید ببازی

کوتاه و خواندنی

دلگیرم از اتشی که گرمم نکرد
از بارانی که بارید و خیسم نکرد
از پاییز که با دورنگی فریبم داد
دلگیرم
دلگیرم از تنهایی

کوتاه و خواندنی

ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻡ
ﻧﻪ ﺍﺯﺟﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ
نه
بلکه اﺯ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻫﺎﯼ ﻟﺠﺒﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻫﻢ
ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﻧﺪ

کوتاه و خواندنی

ما را با تنهاییمان جا گذاشتند
و برای دلخوشی دلمان گفتند:
جای شما خالی

کوتاه و خواندنی

ﺑﺎ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺍﺗﺎﻗﺘﻮﻥ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ ﺷﺎﻳﺪ ﮔﺎﻫی ﻻﺯﻡ ﺑﺸﻪ ؛
ﻳﻪ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺧﺘﻼﻁ ﮐﻨﻴﺪ

کوتاه و خواندنی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد