جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

زیباترین جملات عاشقانه




زیباترین جملات عاشقانه


ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد ...
مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــواز سـاعت هـم کـمتـری ...؟!

  

زیباترین جملات عاشقانه

برای عاشقی از نسل آدم
دو چشمت بهترین پیغام عالم

تمام آرزوهایم همین است
نبینم در نگاهت ذره ای غم

زیباترین جملات عاشقانه

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم

زیباترین جملات عاشقانه

ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم !

زیباترین جملات عاشقانه

یکصد و سی بار میزنم دخیل عشق
بعد هر چه باداباد میزنم به نیل عشق

من فرار کرده ام تا ضریح چشم تو
میدهی پناه من؟ میشوی کفیل عشق؟

زیباترین جملات عاشقانه

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم
تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی
من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

زیباترین جملات عاشقانه

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت
کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم !!

زیباترین جملات عاشقانه

مرابه ذهنت نه....! به دلت بسپار....
من ازگم شدن درجاهای شلوغ میترسم ....!!!

زیباترین جملات عاشقانه

کاش ماه همیشه پشت اﺑﺮ ﺑﻤﺎﻧﺪ
نمیخواهم بدانم
شب مهتاب
بی من چه میکنی

زیباترین جملات عاشقانه

آرزوى خیلى ها بودم
از آن دست نیافتنى هایشان
ساده اسیرت شدم که، قدر ندانستى

زیباترین جملات عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد