جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های زیبا و کوتاه




متن های زیبا و کوتاه


هوس...صد شرف دارد:
 به عشقی دروغی که ریا کارانه خیانت می کند...

  

متن های زیبا و کوتاه

میترسم که"او"بوی تنت را بگیرد,دلت را بشنود
و تو خوب بگیری به ماندنش ....
چه احساس خط حطی و مبهمی ست این عاشقانه های حسود من

متن های زیبا و کوتاه

یادت زیباست...
ببین اگه خودت بودی چه غوغایی میشد...

متن های زیبا و کوتاه

در عجبم....!!!
راننده نیستم....!!!
اما هر کس به من میرسد مسافر است...!!!

متن های زیبا و کوتاه

آرام باش,همه چیز درست خواهد شد...
ان مع العسر یسرا...همانا با هر سختی آسانی است

متن های زیبا و کوتاه

همیشه چوب سوختنی نیست...خوردنی هم هست...
ما گاهی چوب سادگیمون رو میخوریم...

متن های زیبا و کوتاه

من با هیچکس بر سر آیین و باوری که دارد نمی جنگم...
 چرا که خدای هر کس همانیست که خرد او می گوید

متن های زیبا و کوتاه

بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی
و دهن گرامیتو ببندی قابل توجه بعضی ها

متن های زیبا و کوتاه

تنهایی یعنی
..
..
بدونی از بوس خبری نیست
راحت پیاز و سیر بخوری!!!

متن های زیبا و کوتاه

خدایا گــلــــه نمی کنم!
ولـــــــــــــِی

بدترین روزای زندگیم
هــــــــــــر روز است؟

متن های زیبا و کوتاه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد