جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و جدید





اس ام اس های زیبا و جدید

همانقدر که دوستت دارم
همانقدر از من فاصله میگیری
و من متنفرم از "نیروی دافعه". . .

  

اس ام اس های زیبا و جدید

کلا "اعتیاد" خانمان سوزه ...
چه به مواد مخدر ... چه به یه دوست خووووووب!

اس ام اس های زیبا و جدید

به تو وابسته ام، مانند سربازی به سربندش
تو معروفی به دل بردن، مونالیزا به لبخندش

چه حالی داشتم با رفتنت، سربسته می گویم
شبیه حال مردی، لحظه ی اعدام فرزندش. . .

اس ام اس های زیبا و جدید

کاش میدانستی که الان یک شبم
"چند روز" طول می کشد ...

اس ام اس های زیبا و جدید

به بعضیا هم باید گفت:
از وفاداری حرف نزن!
سنگینه ... تو گلوت گیر میکنه :)

اس ام اس های زیبا و جدید

من و او هر دو خیانت کردیم ...
"به من خود،
او به من "

اس ام اس های زیبا و جدید

هی کافه چی لعنتی
دو نفره های کافه ات رو مخم هستن
لا اقل تو بیا در کنار من بشین

تا ما هم دو نفر بشیم ... !!

اس ام اس های زیبا و جدید

آنکه تا دیروز میگفت: "دوستت دارم"
در هنگام هم آغوشی با دیگری
به او هم گفت: "دوستت دارم"
شاید اشتباه کرده
یا شاید مرا دوست نداشت .... !!!

اس ام اس های زیبا و جدید

از قرص های ضد تهوع کاری ساخته نیست وقتی حالت از همه بهم میخوره
کمی کنار بایستید این سری می خواهم این شعر را بالا بیاورم ....

اس ام اس های زیبا و جدید

خدایا نه شانس میدی نه پول میدی، لااقل یه بوس بده ..... !!!

اس ام اس های زیبا و جدید

خدایا شبیه بادکنکی شده ام
از بغضهایی که به اجبار فرو داده ام ...
التماست میکنم ...
فقط یک سوزن!
تکه تکه شدنم باخودم ...

اس ام اس های زیبا و جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد