جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن با عکس عاشقانه


متن با عکس عاشقانه

بی تو هر شب قلبم میگیره ...



  

متن با عکس عاشقانه

گاهی دلم می خواهد وحشیانه غرورت را پاره کنم!

قلبت را در مشتم بگیرم و بفشارم

تا حال مرا لحظه ایـی بفهمی...!



متن با عکس عاشقانه

همون چند ثانیه ای که طول میکشه

اس ام اس هامو باز کنم و بفهمم تو نیستی

امیدوارترین آدم دنیام ...

باور کن ...



متن با عکس عاشقانه

بگذار تو همین یک جمله دوبار عاشق هم باشیم ...

من نامت را صدا می کنم تو بگو جانم ؟



متن با عکس عاشقانه

این روزهـــا
بغض دارم
گریــــه دارم

آه دارم !!!
تـا دلت بخواهد ...

بازیگـــر خوبـی شده ام
میخنـدم......!!!!!!!!!
حتی خودم هم بـاورم میشود

که خوبم ...



متن با عکس عاشقانه

میگه داری به چی فکر میکنی:

میگم:به زندگی ای که می تونستیم کنار هم داشته باشیم امّا...

الآن نداریم!!!



متن با عکس عاشقانه

امروز چه هوایی داره...

خیلی دوسش دارم ...

یاد این شعر "میلاد" می افتم ناخودآگاه!

با این دو نفر بودن هوا ...

من ... تنها

تو ... تنها

حس خوبی میده این هوا به آدم

یه کلمه دیگه هم میاد تو ذهنم

!!!Fresh

و اینکه

خدایــــــــــــــــــــــــا شکرت ...



متن با عکس عاشقانه

دیده ای؟

چه ریشه دوانده ای در من؟!

حال اگر می توانی خودت را از من باز پس گیر ...



متن با عکس عاشقانه

غمگینانه ...

پر از خشمم!



متن با عکس عاشقانه

دلم ...

یک معجزه می‌خواهد

دیدنت را ...

بوییدنت و ...

آغوشت



متن با عکس عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد