جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه با تصاویر


جملات عاشقانه با تصاویر

آهستـــــــه بیـــــــا

چیزی هــم ننویـــس

نظـــر هــــم نگـــذار

همان که بخوانی بــــس است

من به "بــی محلــی آدمهـــا" عـــادت دارم



  

جملات عاشقانه با تصاویر

می خواهی بری؟
برو.............

بهانه میخواهی؟
بگذار من بهانه را دستت بدهم

برو و هرکس پرسید چرا
بگو:لجوج بود همیشه سر سختانه عاشقم بود......

بگو:فریاد میکرد
همه جا فریاد میکرد که مرا می خواهد



جملات عاشقانه با تصاویر

دوباره آمده ای
اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی

زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !
اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد

و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !
پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم



جملات عاشقانه با تصاویر

من از تو می مردم
اما تو زندگانی من بودی
تو با من می رفتی
تو در من می خواندی
وقتی که من خیابانها را
بی هیچ مقصدی می پیمودم
تو با من می رفتی
تو در من می خواندی



جملات عاشقانه با تصاویر

نگرانم

نگران این قفل هستم !

نکند این "گل" ها

فریبش دهند بازش کنند!



جملات عاشقانه با تصاویر

این دیوانگیست

که از همه گلهای رُز تنها بخاطر اینکه

خار یکی از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشیم



جملات عاشقانه با تصاویر

کاش نجابتم را بهانه رفتنت نمیکردی!

تا با دیدن هر هرزه ای به خودم نگویم...

اگر مثل این بودم نمیرفت...!!



جملات عاشقانه با تصاویر

گریان شده دلم...

همچون پسرکی لجباز...

پا به زمین می کوبد...

تو را میخواهد...

فقط تو را...



جملات عاشقانه با تصاویر

تو مرا میفهمی

من تو را میخواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا میخوانی
من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم...

و تو می دانی که
تا ابد در دل من میمانی....



جملات عاشقانه با تصاویر

چقـــدر کم توقع شده ام …

نه آغوشت را می خواهـــم ،

نه یک بوســـه

نه حتـــی بودنت را …

همیـــن که بیایــی و از کنـــارم رد شوی کافی است…

مرا به آرامش می رسانــد حتــی

اصطکــاک سایه هایمـــان …



جملات عاشقانه با تصاویر
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد