جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و عکس عاشقانه


اس ام اس و عکس عاشقانه

خدایا!!

این بند دل آدم کجاست؟

که گاهی با

یک اسم

یا حضور یک نفر

و یا با یک لبخند "پاره" میشود...



  

اس ام اس و عکس عاشقانه

در بعضیــ افراد
جذابیتـــ

رابطه یـ مستقیمـــ دارد با عصبانیتـ !!

عصبانیـ کـــــ میشویـ دلمـ برایتـ ضعفـ میرود

و تن صدایت

که خشن میشود
افت فشار من محسوس تـر



اس ام اس و عکس عاشقانه

غم هایی که چشمانت را خیس نمی کنند ،
دلت را به آتش می کشند !
بی صدا سوختن دردناک است !!!



اس ام اس و عکس عاشقانه

همیشه چوب سوختنی نیست...
خوردنی هم هست!!!
ما گاهی اوقات چوب سادگیمون رو میخوریم...



اس ام اس و عکس عاشقانه

دل من همانند اتوبوس های شهر شده؛
غصه ها سوار میشوند فشرده به روی هم و من راننده ام که فریاد میزنم:
دیگر سوار نشـــــــــــــــــــــــوید!!! جا نیست...



اس ام اس و عکس عاشقانه

گاهی که خیلی غمگین می شوم؛
گریه نمیکنم
فقط لبخندی کش دار و تلخ به گذر زمان و مختصات مکان حواله میدهم


و بی مهابا پاهایم را تکان میدهم
و خیره به دیوار سفید همیشگیِ روبه رویم میشوم
و پوست لبم را می کنم تا خون بیاید

و موهایم را دور انگشتانم حلقه میکنم
و کنج اتاق می شود خلوتگاهم !
گاهی که خیلی غمگین میشوم


خودم را نوازش می کنم در اوج تنهایی
و خود را در آغوشِ خود رها میکنم
دستانم را لمس میکنم تا بدانم که هستم

و فراموش نشده ام
نمرده ام !
گاهی که خیلی غمگین میشوم

مدتها خود را در آینه مینگرم !
امشب از آن گاهی هاست …



اس ام اس و عکس عاشقانه

گاهــــی وقتــــا؛

فکـــر کــــردن بـــه "بعضیــــا" ،

دلــــگرمـــت میکنـــه !

آهــــــــای بعضیــــــا !

خیلـــــــــــی مخلصیـــــــــم !



اس ام اس و عکس عاشقانه

زخـــــم هـــــای دستــــم را می بســـت و میگفــــت :

چـــــرا بــــاخــــودت ایــــن کــــارو کـــــردی ؟

ولــــــــی . . .

زخــــم بُـــزرگ دلــــــم را ندیـــــد کـــه بگویـــد :

چـــــــرا بـــــا تــُـــو چنیــــــــن کــــــــردم ؟!



اس ام اس و عکس عاشقانه

تــــا مــــالِ یکــــی میشـــی،

بقیـــــه "تـــــــازه" یــــادشــــون میفتــــه کـــــه

"دوستـــــت دارن" !

والـــّــا !



اس ام اس و عکس عاشقانه

ایـن بـی تــفـاوتـیـهـا ،

ایــن بـی خــبــَـری هــا،

گــاهی دیــدار از ســـرِ اجـبـار ،

نـــبـودَن هــا ؛

نـَـدیــدن هــا؛

یــَـعـنــــــی بــُـــــــــرو !

گـــآهــی چــقــَـدر خِــنـگ مـیـشــویـم !



اس ام اس و عکس عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد