جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و عکس غمگین


اس ام اس و عکس غمگین

آدمهای شکسته دو دسته اند:

آنهایی ک یهویی از دست یک نفر افتاده اند…

آنهایی ک یواش یواش

از دست همه ترک برداشته اند…!



  

اس ام اس و عکس غمگین

بعضی ” آه ” ها را

هر چقدر هم که از ته دل بکشی

باز هم سینه ات خالی

نمیشود

امشب سینه ی من پر است از آن ” آه ” ها



اس ام اس و عکس غمگین

مهم نـیـسـتــ . .

ایــن در بــﮧ کــدام پاشنــﮧ مــےچرخــد . . ،

مهم تویــے . .

کــﮧ نــﮧ مـ‌ـے آیــے، نــﮧ مـ‌ـے روـے . . .!



اس ام اس و عکس غمگین

نگذاشتی این "من" به "تو" برسد؛

عیبی ندارد فقط دست از سر پلکهایم بردار،بگذار به مهم برسند...

از وقتی رفته ای عجیب بی خواب شده ام....



اس ام اس و عکس غمگین

درد دارد من عاشقانه هایم را می نویسم و دیگران یاد عشقشان می افتند...اما تو!!



اس ام اس و عکس غمگین

شاطر می گوید:

تا نوبت تو بشود،تمام شده...

سالهاست که میدانم تا نوبت من برسد ،تمام شده ام....



اس ام اس و عکس غمگین

گاهت را پنهان میکنی که
مردانگیت خدشه دار نشـــود !
اخـــم میکنی که
مهربانیت را پنهـــــان کنی!
مــــرا به اسم خطاب نمیکنی که
هوایی نشَوم !
امــــا نمیدانـــی !
نمیدانی کــه چقـــدر اینهـــا به تـــو می آید !
و من ....



اس ام اس و عکس غمگین



اس ام اس و عکس غمگین



اس ام اس و عکس غمگین



اس ام اس و عکس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد