جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن و عکس زیبا


متن و عکس زیبا

خواستی بیایی، با دعا نیا؛ با دل بیا. شعرهای عاشقانه.
تمام چسب زخم هایت را هم که بخرم.
 باز نه زخمهای من خوب میشود. نه زخمهای تو



  

متن و عکس زیبا

راز یک عاشق … قدم می زد درون رویاهایش
دردو دل می کرد با آرزوهایش ،. صحبت می کرد با همزبانش.
 ساده بود و بی ریا ، خسته از یک ...



متن و عکس زیبا

آخرین کسی که در قلبم نشست ، بدجور دلم را شکست …
آخرین بوسه ای که بر روی لبانم نشست ، احساس کردم تنها



 متن و عکس زیبا

کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود



متن و عکس زیبا

دل من را شکست ، بی مهابا دل من را شکست بی آنکه بداند
میشوم پرغم ، دل من را شکست. امیدی داشتم در این دلم
عاشق نبود عاشق نبود که بی صدا ، دل من را شکست



متن و عکس زیبا

به تاوان دل شکسته ام ... هزاران دل خواهم شکست...
گناهش پای کسی که دلم راشکست...



متن و عکس زیبا

از غم خبری نبود اگر عشق نبود دل بود ولی چه سود اگر عشق نبود ؟
 بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بود این دایره ی کبود
اگر عشق نبود از آینه ها غبار خاموشی را



متن و عکس زیبا

دلم می خواهد بهت بگم ، این رسم عاشقی نبود.
هق هق آخر صدات ، برای قلب من نبود. دلم می خواد بهت بگم ، این روزا بی قرارتم



متن و عکس زیبا

دل را شکست و مرتبه آخرش نبود دیگر نشانه ای ز دل شاعرش نبود
گفتم چقدر میگذرد که ندیدمت؟ مکث و سکوت و بی خبری
 خاطرش نبود گر در کنار او بنشینم چه می شود



متن و عکس زیبا



متن و عکس زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد