جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس


جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

دندان ساز راست میگفت:پسته لال سکوتش دندان شکن است. . .
به او بگویید این همه استخوان در بدنم چرا دلم را شکست.



  

جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای.
من خودم هم عاشق بودم دردت را درک میکردم..
خیلی خشنه زندگی ولی حوصله کردم.
تو فشن زندگی من یه مدل دردم.



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

کاش میشد غربت دل را شکست. شیشه عمر شقایق را شکست.
کاش میشد در سکوت مرگبار زندگی. این طلسم بی وفایی را شکست



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

یکی بود و یکی نبود. اونی که بود تو بودی. اونی که نبود من بودم!
یکی داشت و یکی نداشت. اونی که داشت تو بودی. اونی که تو رو نداشت من بودم!



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

کاش بودی تا دلم تنها نبود. تا اسیر غصه فردا نبود.
کاش بودی تا برای قلب من. زندگی اینگونه بی معنا نبود.
کاش بودی تا لبان سرد من. بی خبر از موج و از دریا نبود



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

روز بلندتر میخندیدن و گرم تر عاشق میشدن!
آنها همونایی بودن که تنها گذاشتن تو مرامشون نبود!
 اما یک روزی عزیزترین ها تنهاشون گذاشتن !



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

قهوه را خورد و فنجان را شکست. چای را نوشید و لیوان را شکست
عاشقش بودم، دل من را شکست. او نمک خورد و نمکدان را شکست



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

برای کسی که در دوری ما شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . . هی فلانی؛
دل من اگه عقل داشت، اسمش دل نبود؛ عقل بود... از من عاشق انتظار ..



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

به تاوان دلم که شکسته شد دلها را می شکنم گناهش پای دلی که دلم را شکست...
شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ولی تنها کسی بودم



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس

سهم من اززندگانی هیچ بود دل ب هرکس سپردم پوچ بود
دردتنهایی عمرم راشکست روزگارم برخلاف ارزوهایم گذشت
 یک شبه عاشق شدم سالهاپشیمانی گذشت سرنوشت دیگران عبرت ..



جملات زیبا و عاشقانه به همراه عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد