جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس


جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته خداهست...
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی



  

جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس

عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد......
من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد .....



جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس

بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
 کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست



جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس

کاش بودی تا دلم تنها نبود,. تا اسیر غصه ی فردا نبود.
کاش بودی تا برای قلب من,. زندگی اینگونه بی معنا نبود.
کاش بودی تا لبان سرد من,. قصه گوی غصه ی فردا نبود



جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس

از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس این مسیر بدون برگشت که
واسم هیچ آشنا نیست میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
خدایا خسته ام خسته ساز دلم غمگین است و شکسته



جملات زیبا و عاشقانه کوتاه همراه با عکس
نظرات 1 + ارسال نظر
MAHNAZ سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد