جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جای خالی نبودنت


جای خالی نبودنت

فرهـادتـــ شـده اَم ، بـا تـمـام زنـانـگـے اَم...

ایـن جـا هـاے خـالـے کـه نـبـودنـت را

به رُخـم مـے کـشـنـد

چـه مـے دانـنـد . .
...
فـرهـادتـــ شـده اَم ، بـا تـمـام زنـانـگـے اَم

و چـه شـب هـا کـه

خـواب ِ شـیـریـنـَت را نـمـے بـیـنـَم . . .



  

ادمای دلتنگ
ادمای دلتنگ...
وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن...
یهو سرشون رو برمیگردونن اونوری...
یکم ثابت میشن...

یواش یواش چشماشون پر اشک میشه.



چقدر جای تو خالیست
جای تو خالیست...



عاشقانه هایم را برای تو مینویسم
من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی مینویسم...
از لج تو...
از لج خودم...
که حاضر نبودیم این ها را واقعی به هم بگوییم...



یواشکی عاشقتم
خدایا میشه یواشکی بهم بگی حالش چه طوره؟!



جای خالی نبودنت
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد