جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

غمگین و دلشکسته


غمگین و دلشکسته

خیلی سخته که بخوای با اب خوردن بغضت را بفرستی پایین اما
یکدفعه اشک از چشمات جاری بشه!



  

احساسات این دل لعنتی
ﺩﯾـﮕـــﺮ ﻧﻪ ﺍﺷـﮑـــﻬﺎﯾــﻢ ﺭﺍ ﺧــﻮﺍﻫـﯽ
ﺩﯾــﺪ
ﻧﻪ ﺍﻟﺘـــﻤـﺎﺱ ﻫـــﺎﯾﻢ ﺭﺍ
ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴـــﺎﺳــﺎﺕِ ﺍﯾــﻦ ﺩﻝِ ﻟـﻌـﻨـﺘـﯽ ﺭﺍ…
ﺑﻪ ﺟـــﺎﯼِ ﺁﻥ ﺍﺣﺴـــﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﮐُـــﺸـﺘـﯽ
ﺩﺭﺧـﺘـﯽ ﺍﺯ ﻏــــﺮﻭﺭ ﮐـﺎﺷتم...



زن که باشی ترسهای کوچکی داری
ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻏﻤﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺑﺎ ﺭﮊ ﻟﺒﯽ ﻗﺮﻣﺰ ﺧﻨﺪﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺐ
ﻫﺎﯾﺖ
ﺍﺟﺒﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺁﻧﻮﻗﺖ ﻫﻤﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻧﻪ ﺩﺭﺩﯼ
ﻫﺴﺖ ﻭ ﻧﻪ
ﻏﻤﯽ
ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﮕﺮﺍﻧﯿﺘ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻥ ﺭﮊ ﻟﺒﺘ
ﺍﺳﺘ
ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻏﻢ
ﺑﺨﻮﺭﯼ...



دلت میشکنه
بعضی وقتا

اینقدر دلت از یه حرف میشکنه

که...

حتی نای اعتراضم نداری

فقط نگاه میکنی و

بی صدا...

میشکنی....



بسته راه نفسم بغض دلم شعله ور است
بسته راهِ نفسم بغضُ و دِلم شعلهِ وَر است
چون یتیمی که بهِ او،
فُحشِ پدر
داده کسی...


غمگین و دلشکسته
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد