جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

روزی میرسد که

روزی میرسد که

روزی میــرسَد

بـی هیـچ خَبــَـری

بآ کولـه بـآر تَنهـــآییـَم

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــآی ایـن دنیــآی عَجیـب

رآه خــوآهم افتــآد

مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـه فَــرقی دآرد کجـــآی ایـــن دنیـــآ بـآشـم

همه جـآی جهـــآن تنهـــــآیی با من است!



  

خدایا من فقط تو را دارم
گاهی نه گریه آرامت می کند و نه
نه فریاد و نه سکوت…….
آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی :
خدایا من فقط تــــو را دارم...



دیوونگی یعنی
دیوونگی یعنی...
عکسشو تو گوشیت هی نیگاه کنی...
واسه بار هزارم . . .
انگار تاحالا ندیدیش...
بوسش کنی...
مـــحکــم مــث دیـوونه ها!!
بگی خو آخه دلم همش یه ذره میشه برات...
یهوازدلتنگی بغض کنی واشکات بریزه وآروم تودلت بگی...
دوستت دارم..
کاش میفهمیدی...



این روزها زیادی ساکت شده ام
این روزهــــا زیادی ساکتــــ شده ام
حرفــــ هایم نمی دانم چــــرا به جای گلــــو ،
از چشــــم هایم بیرونــــ می آیند . . .



تو در قلب منی
بهانه های دنیا تورا از یادم نخواهند برد
من تورا در قلبم دارم نه در دنیا...

روزی میرسد که
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد