جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه همراه با عکس های زیبا

اس ام اس عاشقانه همراه با عکس های زیبا

ﮐﺎﺵ ﺑﺎﻻﯼ ﺳﺮ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﯾﻪ ﺿﺮﺑﺪﺭ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮﯼ ﻗﺮﻣﺰ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ
.
.
.
.
ﺣﻮﺻﻠﻮﺷﻮﻧﻮ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ ﺭﻭﺵ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯽ، ﻃﺮﻑ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻪ !!!


  
گاه می اندیشم
گاه می اندیشــــم...
چــــندان هم مهم نیست اگر هیــــچ از دنیا نداشته باشم
هــــمین مرا بس که کوچــــه ای باشد و باران
و خــــدایی که زلال تر از باران است...

دلتنگم از تنهایی
همیشه رفتن بهترین نیست، همیشه ماندن حضور ناب نیست
گاه بین رفتن و ماندن فرقی نیست،
دلتنگیم، باشد...؟!
تنهاییم، باشد...؟!
مهم آنست؛ که قلبی را نشکنیم...
مهم آنست، که دوست بداریم و دوستمان بدارند...

دلم احساس غم دارد
مدتهاست دلم احساس سنگینی می کند...
مدتهاست یاد گرفته ام گریه نکنم...
مدتهاست دیگر در عمق قلبم کسی لانه ندارد...
مدتهاست تمام باورم اینست که هرچه بودتمام شد,چه خوب چه بد وزیدورفت...
مدتهاسا یادگرفتم بگویم خوبم تابقیه بشنوندوباورکنندکه خوبم...

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
زندگی فاصله آمدن ورفتن ماست
 شاید آن خنده که امروز دریغش کردم آخرین فرصت خندیدن ماست
زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست هرکجا خندیدیم
 هرکجا خنداندیم، زندگانی آنجاست خنده کن بی پروا خنده هایت زیباست...

زندگی شطرنج دنیا و دل است
سیاهی یا سفیدی...

زندگی یک شطرنج است
مراقب حرکت هایت باش...
مبادا دست بر مهره ی اشتباه بگذاری
پروردگار تو را وزیر خویش ساخته...
جایز به انجام هر حرکت
انتخاب با توست...

"سیاهی یا سفیدی..."

باید آرام رفت
ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ، ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ...
ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮد...
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ ﺩﻕ ﮐﻨﺪ...
ﺍﯾﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ...

صدای شکستن خاطره ها
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگــــــــــــــــم ...

کاش دنیا
کاش دنیابه همان اندازه که میگویندکوچک باشدآنوقت هرچقدکه دورباشی،نزدیکی...

دیگر نمیتوانم
قول بده که خواهی آمد
اما هرگز نیا!
اگر بیایی
همه چیز خراب میشود
دیگر نمیتوانم
اینگونه با اشتیاق
به دریا و جاده خیره شوم
من خو کرده ام
به این انتظار
به این پرسه زدن ها
اگر بیایی
من چشم به راه چه کسی بمانم؟            

اس ام اس عاشقانه همراه با عکس های زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد